13 Augusti

tjaa, idag så ha ja inte direkt gjort så mycke, är ju sjuk, ;/
men ja ha typ städat rummet liite :] och suttit vid datorn, de är de enda som ja ha gjort idag, och igår så fick ja ett nytt tangentbord av macke, :)  macke kom ju hem från tyskland igår, så ja och mamma for och hämtade han i lövliden hos benne ;p han hade typ köpt små drickaburkar,  (3 backar)   och ja fick bara en av han ;o (a) ;]
senare ska ja till carina och packa de ja behöver ha med mig till josefin. ;p
ja kan inte direkt säga att de är mycke men men :) hihih ;]

nu är maten klar så nu ska ja gå och äta lite, håller på att hungra ihjäl, hejjjs :)


Kommentarer
Postat av: Bea

Sv: Åh, vad roligt! :) Ska du ha hästen hos Fia då eller? Alltså min kusin, du fattar nog vem jag menar! :P Vilken häst äre?

2009-08-13 @ 12:28:13
URL: http://thelifeofbea.blogg.se/
Postat av: Jossan

Fiiin blogg;) Jag får inte ha en men ändå:)

2009-08-13 @ 12:49:30
Postat av: Bea

Sv: Har addat! :)

2009-08-13 @ 14:21:07
URL: http://thelifeofbea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0