16 Augusit

igår kunde ja inte blogga för att ja pratade me mamma om ävilynn också hade ja inte riktigt tid, men idag ha ja de :)
igår gjorde ja endå itne på speciellt mycket, kunde inte fara till josefin me patricia somd e va planerat eftersom att dom inte får in edie i transporten, menmen, man får fortsätta träna hemma :)
de va int heller direkt hela världen, men de skulle ha varit rikigt att få fara dit och träna henne,

idag ska ja packa duscha och fara till hästarna tror ja, ska ju till ävilynn imorron, sen ska vi hem till mig på onsdag sen far hon hem på fredag, najjsnajjs :)<3
ha inte så mycket mer att säga nu, har nyss ätit, och ja har sjuuukt ont i tanden -.-'
hihiih, nu ska ja kika på lite bloggar, ha de bra!
pusshejj :)
ska kolla om ja hittar bild på sötongen ävilynn :)

Kommentarer
Postat av: Fannily

sv: du kan få den för 25, den kostar 35 ny.

2009-08-16 @ 15:40:57
Postat av: Anonym

Så trist för dig att det inte blev nåt av att ta Patricia till aronsjökullarna. Men ta och kolla med Tony om ni kan rida på hans plan redan nu.

2009-08-17 @ 23:36:56
Postat av: Anonym

ja det va jag som skrev det

2009-08-17 @ 23:38:09
URL: http://www.fredsborgs.se
Postat av: Paula

Hej! Just nu håller jag en tävling på min blogg :)

va gärna med :)



för mer info kika in på min blogg xD

2009-08-19 @ 18:30:59
URL: http://ponniiien.blogg.se/
Postat av: Paula

Hej! Just nu håller jag en tävling på min blogg :)

va gärna med :)



för mer info kika in på min blogg xD

2009-08-19 @ 18:31:05
URL: http://ponniiien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0