18 december

tjena,
idag kommer evelyn, hon är i villis kl 9 ikväll och då ska vi va ett tag ute på samhället :)
hoppas ug är öppet! men de borde de ju faktiskt vara.
så ja får se om ja hinner blogga nå mke i helgen ;] nog för att de är inte nå mke bloggning nu heller mer mer emot för vad de va för nån månad sen.. ;p
aja, de blir ju bara mer och mer, de är bara då ja inte orkar som ja inte bloggar, och de är ganska ofta då vill jag lova! (a)

aja, idag har jag varit på skolan, fick veta vet jag fick på fysikprovet, jag fick faktiskt G! D:
skolkade idrotten och for me paula och emil på folkan och köpte godis, träffade idrottslärarn där och konstigt nog så varje ggn ja köper godis där så kommer han! ;p drygt..
sen när de va runt 5-7 min kvar gick vi upp till skolan och de tog int nå länge idag tycker jag, nog för att de är runt -30 grader och vi gick ganska snabbt så tog de runt 6 minuter, så vi hann precis till lektionen,
sen efter tekniken hade vi musik, ganska onödig lektion tycker jag.. ;p men iaf fick jag g på musik provet.. (:
fick sluta ca 10 minuter tidigare på båda lektionerna sen ringde ja till pappa pch åkte med han hem,
nu är ja hemma och ska sminka mig, dusha, städa rummet, äta och fara på villis innan evelyn kommer,
hon ska få stryyk, D: haha, sötungen..

jajaj, nu ska ja börja me allt,
dryygt..
jajustja! sen ja började på Hemberget har jag tyck att allting känns drygt och jobbigt.. blir irriterad för minsta lilla också!
men aja, ;p skitsamma, kasnke inte så intressant men iaf.. (:

ska gå från datorn nu och sluta nörda mig så mke, alla i familjen tyck ja sitt vid datorn för mke men aasddf! ;p

mm, de här börjar kännas lite långt nu, ha de bra!
hejjs :)


denna söta lilla ponnyn
kommer att bli mitt
liv i ett halvår! ;] <3

Kommentarer
Postat av: sara

fin blogg du har :)!

2009-12-20 @ 17:18:46
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/
Postat av: Warnmark -bloggen för dig & din häst

Du kan tävla om att bli veckans blogg hos mig. Kika in för mer info :)

2009-12-25 @ 17:37:56
URL: http://warnmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0