01.06

Idag vaknade jag 12.34, de känns rätt så onödigt att sova hela dagen men det är som om att jag har vänt på dygnet ^^
sen har jag väl inte gjort så mycket, var med frida, vi for på stallet och mockade till arne, gjorde foder och hö.
sen kom paula och väntade på att lotta skulle komma,
sen red dom ut till slalombacken tror jag ;p
då gick jag och frida och kollade när Emily red, sen mockade vi till Birk och pratade lite med Emily och hjälpte henne att bära bort lite saker :)
efter det cyklade vi hem igen och satt en stund vid datorn och sen färgade sofie fridas hår.
då frida skulle skölja ur det klagade hon på att hon inte kunde själv så då gjorde jag det på henne.
sen for jag hem, pratade lite med malin och tills nu har jag suttit vid datorn sen jag kom hem :)

känns som att man blivit liite beroende av att blogga just nu och det är otroligt roligt. (:

ha det niice :)

puss! /s



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0