01.08

idag red jag och frida Maggan och Patricia :)
först red vi lite dressyr, när vi travat fram lite travade vi bort till grusgropen och hade kul :)
sen bergsklättrade vi lite men frida tycke de va lite läskigt. (: för att de var så länge sen hon gjorde det .
de sjukt härligt att vara mitt i uppförsbacken och bara stå upp i hoppsits och känna hur hästen tar i..  ,')
Maggan var väldigt lugn idag och hon var snäll att rida som vanligt.. <3
Patricia.. ingen kommentar :D <3
haha dom är så söta :)
sen red vi hem igen och där sa moalill åt mig att galoppera på maggan, de gick bra för att vara första gången och det har typ tagit 1 år att få henne lung och glömma travet! :)
de är härligt att veta hur mycket framåt det går. på patricia står det bara still känns det som men man får öva :)
ska ha mina hinder till carina så ja och frida får hoppa lite med dom, maggan tycker det är roligt, lilla p me fast hon är ju som vanligt lite lat om man typ inte har gräs framför henne.. xD <3
sen tränade vi Gandur lite me sadel och han reageraed nästan ingenting! han tyckte de var lite läskigt i början men i slutet gick de rätt så hyfsat :) duktiga små ponnyer :) <3

imorron ska man på stallet och lämna pengarna till Emma P, sen ska vi fara och rida kanske arne, och sen rider vi väl Maggan och Patricia. :) <3

nu ska ja och frida gå och fika litegranna. :)

puss! /s




Bästigaste Mo Maggan <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0