20 juni

Idag for jag, Malin och Frida till Maggan, Gandur och Patricia :)
Vi red ofc, det blev lite kronglit idag eftersom att vi var tre st och två hästar ;s  men sen kom vi på hur vi skulle göra :]
vi skritta trava och galoppera, superduktiga pollar :) sen gandur vet man väl inte me (A) :)
okej, han är duktig han me när man verkligen vill :) den busen :)
sen var jag med frida, hoppade 90 cm idag :D
haha, de var skojj, tur att frida fotade så ni kommer att få bildbevis om ni vill ha :}
(jag hoppade själv)
aja, sen så har det väl int hänt så mycket mer idag ., kom hem, sprang upp till datorn och sen har jag suttit här hela tiden :)

och + att ja ska försöka lära mig att skriva medStor bokstan i början av alla meningar, men det går inte så bra, vill bara göra det mitt i meningarna men då suddar jag och gör om,

okej, nu är jag trött och har väldigt tråkigt och vill gå och lägga mig men jag orkar inte (A)



Gandur jag älskar dig verkligen, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0