dampdamp

Idag har jag varit me ida, till typ kl  09.00 :) vi försovde oss (A)
sen for ja typ hem och satt vid datorn en stund..
sen tyyyyyyyyyyyyp skrev jag typ till frida och undra om vi skulle va me varan  och de kuunde vi så då cykla jag till lövliden för att frida, sofie, fridas mamma & paula hade farit dit för att he upp sommarhagen till hästarna som ska stå hos Annika i sommar :)
vi dampa typ på tråden för att den hade knorrat sig ;s de var drygt som faan!
sen körde vi lite fyrhjuling och de var roligt som saaaatan, sen gick vi in och åt mat och efter det körde vi mer fyrhjuling.
sen började vi me ponnyhagen som var vid huset och där va tråden lika dampig..
sen så kom Paloma och Savoj förbi (2 st hästar som blev ridna) och då blev Savoj typ fjantig.
så ryttaren ramlade av xD haha (a)
vi gick typ in igen och åt en glass och va lite me Saga, :)
frida undra om hon skulle tvätta henne och då skulle hon tvätta ansiktet och RUMPAN!! xD
men Saga ville intee att Frida skulle göra de, hon baah grina :)
efter de så gjorde vi typ mackor till oss nora och Saga men saga åt typ bara skinkan ;p sen gjorde frida välling till Saga. (:
sen skulle saga sova så då tog sofie och paula över de och då for vi ut och körde fyrhjuling istället, jag baah; frida kör upp för backen där,
frida; men ofta,
jag; ja
frida; okej.
jag; FRIDA!!!!
OCKSÅ SEN SÅ TYP TVÄRGASA FRIDA SÅ FYRHJULINGEN TYP STEGRA ÖVER OCH JA OCH FRIDA LANDADE PÅ RYGGEN OCKSÅ KOM FYRHJULINGEN I SLOWMOTION MOT OSS xD + ATT VI INTE HADE HJÄLM!! xD
OCH FRIDA TYP LANDADE PÅ MIG !
som tur va så såg ingen oss och efter sa fridas mamma och pappa baah; ni måste ha hjälm på er ni kan ju köra ihjäl er!
HAHAHA!

nu ska vi gå och se på skräckis om vi hittar ngn :)

puss/ s <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, gud så klantigt av er :)

Hoppas ni inte gjorde er illa!

2009-06-18 @ 15:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0