gårdagen.

Igår for jag och Malin till hästarna och red, jag rid maggan och malin red patricia :)
Maggan är som vanligt bäst :D <3 lugn och snäll.
patricia var också väldigt duktig tycker jag! :) <3 lung och snäll.
sen red vi hem igen och då när vi kom in i stallet (när man kommer in hör man alltid gandur gnägga, se han gå lös eller höra hans tramp.) så LÅG han ner! och grimmskaftet hade han lyckats få lös, så det hade fastnat runt hans ben och det satt hur hårt som helst!
han bara låg där och väntade på att vi skulle hjälpa, så jag ställde bara in maggan i boxen och gick till han lungt för att han inte skulle bli orolig . men det gick inte att få loss så jag var tvungen att springa in och i huset och hämta en kniv och skära bort repet!
när jag hade gjort det så var han lös men han låg fortfarande ner och bara tittade på maggan patricia jag och malin, sen gnäggade han och ställde sig upp. 
då ringde jag till carina och berättade och hon sa att jag skulle gå ut med han och kolla om han var halt. och det var han såklart :( och lite svullen men det kan jag förstå!  repet satt seriöst STENHÅRT!
Sen for jag hem och fixade till mig litegrann, efter det for vi till stugan och firade midsommar! :)
senare på kvällen såå... ingen kommentar..
sen typ kl 01.00-02.00 så raggade jag och malin liite på villis! :)

aja, för och eftermiddagen var iaf bra! :)

puss! /s

Kommentarer
Postat av: Jossan

Så jävla fin blogg :)

2009-06-20 @ 23:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0