söndag, måndag, tisdag, onsdag

har inte bloggat ett tag nu pga att jag inte har haft tid och jag har varit med sanna i lyckselse :) <3

Söndagen; Jag och frida tog med hästarna ut på en sväng och for till stugan och badade, dom tyckte det var härliigt!
de tycker ja me ^^
patricia var lite gräs sugen så när vi fotade Maggan så bara åt patricia (A) <3
sen gandur tränade vi med sadel, han står fortfarande lungt och stilla och han passar verkligen med det blåa shabraket! :)<3

<3

<3


Måndagen; satt vid datorn typ hela dagen, sen vid typ 18.00 var ja me jessica och tittade på fotboll, Evelyn och Moa spelade i villis för åsele, dom förlora och evelyn ramla på bollen xD
hahahha, sopa (A) <3 sen pratade vi ett tag med danne och manne men dom var osocial ;p
sen packade jag de ja skulle ha me mig till lycksele :)

Tisdagen; då klev jag upp 06.45 och sminkade mig, sen fikade jag och packade klar :) sen vid halv 9 for familjen till lycksele och hälsa på syrran och shoppade lite kläder till mig, ^^)
kan inte direkt säga att det var mycket ;p

* linne
* röda jeans
* korta jeans byxor som går upp till knäna
* trosor
* sockar

sen kommer ja inte på nå mer.
efter det så for vi och åt på frasses, efter det fick jag äntligen träffa sanna igen, <3
också hennes kompis johanna :) vi for direkt på ansia badpark (:
sen for vi hem, åt mat, och efter det for vi till bästigaste benjamin, <3 vi red ut efter en väg och den var verkligen härlig att rida på!
typ sand! :)
och jag har blivit kär i benjamin, <3 han är helt sjukt söt och underbar att rida, en sån ponny hittar man bara en gång i livet! :)
på kvällen satt vi typ vid datorn och åt rabarberpaj, mumss! 
sen smsa vi och sen minns ja att vi gick och la oss och smsa lite till sen minns ja inte hur vi somna (a)<3
<3
sanna och benjamin, <3


Onsdagen; vaknade och låg och titta på sanna en stund sen vaknade hon och då fick vi ner och fika, sen gick vi upp igen och sminkade oss och de.
efter de gick vi ut till deras strand och kastade pinnar till hennes hund i vattnet, oh vädret var steek! :)
sen for vi och hennes bror Simon ut och fiska, vi for typ på andra sidan sjön och fiskade, eller jag och sanna lekte typ me fiskarna och kastade bort dom, och dödade spindlar ;p ;s 
+ att jag typ har spingel fobi ;s ursh!
och när ja lutade mig fram så tappade jag mobilen i vattnet som låg i båten och det var väldigt mkee vatten, + att jag och sanna hade stått me en sak och öst ut väldigt mkee vatten, men den gick då inte sönder eller ngt! :) 
sen vid kvart i 4 for vi till bussen och då åkte jag hem, jag lovar att det var +30 grader ute ;s
jag höll seriiöst på dö och jag hade inget att göra eller ngt så ja somnade en stund i bussen :)
sen när ja kom hem var jag ute ett tag och sen gick ja in och satt mig vid datorn.

aja,, nu orkar jag inte skriva nå mer,


puss! /s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0