11 april

ååh..... hade gjort ett inlägg om hela dagen och ALLT försvann.. :(
men jaa, orkar inte skriva om allt så jag snor fridas inlägg men gör om de lite ;p

Vaknade vid halv 11,  for till hästna men när jag var påväg dit så skrev frida och undra va ja gjorde. sen kom vi fram till att hon skulle komma. så när jag for dit mockade jag och krattade stall gången.
Vi red ut, Frida red Mandat och jag red Patricia! Haha det var grymt kul, lätt den roligaste ridningen på love!
den var gaalen! vi red typ efter ngn väg! och galoppera gjorde vi ganska mkt, haha typ ponnygalopp. då galoppera frida först med Mandat och då Patricia kom nära så öka dom skit mkt! haha dom seriöst tävlade!
Men patricia har ju lite längre ben och är ju större så hon var lite snabbare. så nästan varje gång vi galoppera
så vart dom galna xD
och mandat blev skitsur då han inte var först! han är så gullig lillponnyn.
sen skulle vi ta en lugn galopp, de blev inte så jäätte lugn, men lugnare iaf! ;p
och idag hare vare +18 grader, åhh det gilla vi stort!
sen for jag direkt till Mell, sminkade oss och gjorde oss i ordning sen for vi ut på samhälle och lämnade tbx filmen vi hyrde igår.
var ute hela kvällen som kom mamma och hämtade mig vid kvart över 9.
kom hem, och sen satt jag vid datorn hela kvällen! ;p

nej nu ska jag sova för de är skola imorron och slut på lovet ;/

xoxo/sofia


haha, alltså våra ideér är fan roliga! ;p


Kommentarer
Postat av: frida

MEN SOFIA!

DU FICK JU INTE LÄGGA UT DEN! :O

HAHAHAH <3

2010-04-12 @ 20:56:43
URL: http://fridaahagelberg.blogg.se/
Postat av: Nora

haha snygg stil ;)

2010-04-13 @ 18:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0