11 april

tjeena!
igår var jag med mell, början av dagen tillbringade jag med hästarna. var där till ca halv 4.
red manne, han var pigg som en litten get. nämen han var pigg, men duktig.
sen var jag tvungen att skynda mig hem och dusha och torka håret. sen skulle mamma jobba så ja hade ingen annan skjus, då var jag nere på villis ungefär kl halv 5.
for till mell och var med henne. :)
orkar inte berätta va vi gjorde, förutom att när vi var på taket på hemberget så ringde mells mamma och sa att det gått alarm på polisen när vi var där uppe så vi trodde nån hade polisanmält oss för att vi var på taket ;s
så vi sprang där uppe på taket för vi trodde att de va vi.
och självklart när vi sprang där så ramlade jag!!!!
fick några sår på händerna och blåmärken på benen, ajj!
sen var vi ute till 22.45, for hem till mell och kollade på skräckis! :)
efter skräckisen for jag hem och satte mig vid datorn, men ja höll på somna några ggr ;p
jaja. ska inte tråka ut er längre.

xoxo/sofia

Kommentarer
Postat av: frida

du ähh galen ;)

2010-04-11 @ 20:30:12
URL: http://fridaahagelberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0