5 april

tjenatjena, nu sitt ja å Ida i solen på altan i stugan å steker!
skulle fara till backan idag i klimpfjäll men det kostade 210 kr för en HALV dag!
så vi ska åka i backen som är hemma istället,.
snart ska vi ut och hitta på nåt, kanske grilla ;p

bloggade inget igår för att vi var på saxnäs gården typ hela kvällen och när vi kom hem så dampade internet så de gick inte att sitta.
vi gick typ in på gymmet på hotelet igår och busade! hahah!
det var jag, ida, bror och orre där.
sen såg orre nån från badet så då sprang vi därifrån! ;p
och självklart så glömde ida sin väska där så vi gatt fråga nån om han kunde öppna till gymmet igen.
hahah.

dom har kameror där så när vi sprang därifrån så trodde vi att orre hade tappat sin mössa ;p
ida & jag; orre där är din mössa!! xD
orre; nä min är här
jag; IDA DE ÄR JU DIN!!! xD

vi; HAHAHA

hahah. nu börjar datorn få slut på ström ..

xoxo/sofia

STEEKARE!!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0