13-14 februari

lördag, for ner vid ungeför 7-halv 8 på kvällen, moa åkte med oss. då for vi till Larco, ilona, ida och sanna mötte oss efter vägen, vi va där inne i lägenheten ungeför till kvart över 9, for till ug discot som började kl 9 men vi va ju inte där då.
de va ganska kul, för de va måånga som hade druckit också kom soc och allt dit ;p hihi ^^

sen såg ja en söt killee ;)
sen gick vi ut bak dörren och sen kom vi inte in de va typ jag, ilona, moa, bror, kevin, jeppe, jon, tina, också kom typ frank å dom, ;p jon snömjöla mig :@ damp.
sen gatt moa och ilona hem, fråga inte varför , hehehe (a')
vid undefär vid halv 2 på natten for vi hem till ida, de va as kallt i hennes stuga så vi vred på värmen allt va som gick, och mitt i natten, eller typ halv 6 vakna båda två och höll typ på dö av värmeslag ;p
sen somna ja först, ovanligt som fan vill ja lova ;p

söndag, vaknade ungefär vid halv 10 låg och vänta på att ida skulle vakna i 1½ timme, hon vakna och brättade hennes söta dröm -att knapparna på mobilen gick sönder ;p
haha sötunge.
sen kom emil, robin & linus och då for vi 5 ut med skotern och gjorde varma mackor i ett gärn, gött!
for hem, åt tacos och nu sitter jag här och ska fara till hästarna och rida Mandat.

ha de bra, pusshejj ;*

you spin in my
head right round,
right round ;)

Kommentarer
Postat av: Michaela

kul:)

2010-02-14 @ 19:36:15
URL: http://bergbackaskaniner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0