16 februari

SHAA!
tagga helgen, storuman! ;) vad händer då?
- massor!

idag har jag varit på skolan, hade först engelska diagnos, fick 4/6 rätt, heh. känner att ja e bäst på engelska, noot.
sen efter det blev de hade jag matte, gjorde typ 5 tal & lyssnade på musik samtidigt, musiken gör min koncentrerad och får mig att jobba bättre. ;p känns de som.
sen var det hål, vi gick och åt, det var 2-3 saker att välja mellan, fläsk och potatis, korv och potatis eller palt, också fick vi en sockerkaka med grädde till, hehe ..
idrott, vi hade badmington (stavning?) hahah, ja och paula är bäst på de, typ elit nästa! ;)
sen hål igen, och efter de fysik sen slutade vi medans dom andra i klassen hade data ;p
- härligt!
nu har jag nyss äte och ska snart till hästarna, :)
Mandat fyllde ju år igår, gjorde en tårta till hästarna, macka - äpple - macka - äpple - sockerbit.
gott tyckte dom de var iaf, ;p

jajaja, ska inte tråka ut er nå mer,.
IDA SKÄMMER UT MIG FÖR STORUMAN ;o <3 fast på ett bra sätt ;]

pusshej!

har börja nöta låten, haha..

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0