17 februari

ååh, har bara 9 gratis sms i 9 dagar till, och jag får seriöst nå problem! haha.

idag har jag gått skola idag, sista lektionen hade jag spanska,.
efter det gatt ja gå på läxstöd, vilket var väldigt jobbigt för att ja gatt göra om spanska provet.. :p
gick ganska bra, hade inte tränat nåt men de känndes endå som att de gick bra ;p
- än fast de va omprov.
jajaja, efter det så for jag och tjejerna och kollade vilken dag discot i storuman är, lördag kl 21.00 :)
sen for ja och ilona på statoil, köpte två klubbor och nåra tuggummin, gött ;)
tiggde mamma om pengar, sen for jag och ilona och åt på frasses,
 grattis ilona! ;p duktigt tjejen :p
for på statoil, sen ug. va där ett tag tills Viola och Sofie smsade att vi sku komma till folkan för att dom och Jessica fastnat i hissen där, haha! fail! ;p

jag och ilona är söta, vi testade mössor på ica, jag provade en med LABAN på! :'D
- också gick vi runt me solbrillor hela kvällen, chill! ;)


hahaha, i den här satt vi i, båda två! medans de gick förbi massor av folk :p

jag och ilona ska ha brillorna på discot som är på lördag, vi taggar bby ;)

jajaja, ska inte tråka ut mera.
ha de bra sverige! :)

älsk du ilona (:<3

pusshej!


låten är grym!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0