18 februari

skrev inlägget igår men hamnade aldrig på bloggen ;p

shaa!
idag vare skola, sveriges drygaste dag! ska man tycka den bli rolig måste man hoppas på nåt så tiden går fort ;p
haha..
ikv var jag hos hästarna, tog in dom sen red jag Mandat . han var jättefin idag, pigg och glad.
men han bockade en ggn.. ;p
jag har börjat rida i hoppläder hela tiden, as härligt! ;p
förut tyckte jag tvärt om, man sku göra allt i dressyrläder, men inte nu. nu ska man göra allt i hoppläder. ;p
haha. är så trött att ja inte ens vet va ja pratar om, helt ointressanta och värdelösa grejer kan ja skriva ibland .. ;)

funderar på att göra en frågestund eller nån sorts av tävling, :) va tycker ni?
skriv va ni tycker :'D
Också när ja endå håller på att prata om bloggen så kan ja säga de att, jag vill följa fler bloggar på bloglovin, så skriv din blogg adress så kan ja läsa den, :)
och en sak till! ingen som vill göra en ny header till mig?

hahahha, ska sluta fråga nu.
godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0