23 februari

hejj, klev upp typ 07.30 i morse, sminkade mig fikade o sen gick jag och markus ner till bussen.
seriöst, när vi gick hemifrån var det -33 grader ute!
idag har jag varit på skolan, hade engelska, matte, idrott, fysik och data.
fick damp på idrotten typ för att då hade vi badmington (stavning)
sen i SLUTET av lektionen kom hon fram till mig och sa åt mig att ja inte fick vara med, slängde racket på golve så hon fick ta upp de och gjorde allt för att irritera henne.
sämsta idrotts läraren på skolan, hade hur mke som helst att vilja säga till henne, tex att om hon håller på såhär gör hon så att eleverna inte komma gå på idrotten, mm.
och självklart säg hon att de inte är hennes betyg.
yess! lol.
for där ifrån och gick till matsalen och åt en macka, som vanligt ;p
slutade skolan ungefär 14.50, jag, irma, paula och nadja gick till folkan. sen ringde jag till pappa och bad han hämta mig för att han slutade kl 3 men då var han redan påväg hem, fast han vände och hämtade mig endå.
kom hem, satt vid datorn och sen skulle ja kolla på film men somnade såklart. hehe..
blev väckt av nån som är här hemma men vet inte riktigt av vem, btw.
gick ner och åt mat sen fick ja upp till datorn igen och nu har jag nyss äte glass och ska snart till hästarna. :)
vet inte om ja ska rida idag eller om jag bara ska longera, as kallt ute ju!
eller om han får vila och ja bara tricktränar lite ;p
mamma har sagt att ja ska ta me morötterna innan dom bli för gamla så ja tro ja tänk göra de och trickträna lite.

aja, ha de bra. hejjs!
slänger in en bild också,

inte nå högt och inte heller den bästa bilden ;p
tog den från en film.


älskar låten.

see i dont understand how youre number one
when it was just a fling before now, youre the one
see all i did was blink twice, from my homie to my only
number one
<3

Kommentarer
Postat av: Hilda Öhman

Tack så mkt! :)

2010-02-23 @ 19:55:10
URL: http://hildaohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0