25 februari

hejj, idag har jag vare på skolan, en vanlig skoldag, slutade kl 4. hade SO sista timmen. :)
irriterar mig som fan på **** och *****, tro alla vet vem ja mena. men ja har en anledning också ;s
hoppas syrran kommer prata me *****, så blir dom så jävla ägda!
skickade nummret till henne ikv sååå!
och ni kommer att få ångra er som fään. hahah! ;*
om vi vill veta vad ja snackar om kan ni fråga, för ja kommer inte skriva de här på bloggen ;p

jajaja, senare på kvällen for jag till hästarna, de va redan mockat när jag for dit så de va bara att ta in dom, borsta och rida.
sköönt! :)
de va så kallt när ja red så ja fick isbitar i håret! haha! ;p
Mandat var duktig som vanligt, gjorde typ ingen riktig seriös övning me honom, red bara lite så han fick välja fart och de helt själv, fast jag red fram om vanligt. gjorde också lite skänkelvikning och galopperade lite ;p
hanvar väldigt pigg och framåt idag,. som han var igår också!
duktigt! :)
känner mig riktigt sugen på att fara till ridklubben och hoppa honom,
känns inte bra att göra det ute på gården.
han har ju skor & broddar men man kan ju vara med om olycker endå.

ryttarsatsningen som jag pratat om innan, den börjar på tisdag, den 2 mars kl 18.00.
ska inte ta ed mig nån ponny då utan vi ska bara gå igenom vad vi kommer att träna på under terminen.
skojj! :)
valde ju som sagt hopp inriktning,
tycker endå att dressyr är roligare. men man måste ju tänka på hästen man rider också ;p
och när jag väl hoppar så älskar jag det!

jaja, nu ropar mamma på mig att ja ska sova nu. ska bara fika sen slagga tidigt ikv! sovgott! :)

Tack syster, du gjorde fan min dag!

Kommentarer
Postat av: Linnea Granström- Ungmamma & Ryttare

jag hittar inget blog lovin märke på din blogg:P

2010-02-26 @ 08:14:56
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0