27 februari

hejj, for hem från ida idag runt kl 1- halv 2 på dagen.
for direkt till hästarna och mockade, pallade inte göra nåt me mandat idag för ja är sjuk och höll typ på dö av att mocka, så skulle verkligen inte orka rida eller nått..
så de fick bli vila och direkt då ja kom hem fixade jag till mig och for till villis.
jag, evelyn och paula skulle bowla men de va inte öppet på bowlingen för de hade typ vare tävling eller nåt ;p
så vi fick int de, isället for vi och åt mat på frasses. gott! :)
sen gick vi till tallen, dampade på nå leksaker där nere på domus, har faktiskt film på de!
men paula kommer inte bli glad om jag lägger ut den.. heheheh..
va på ug några timmar, kollade på melodifastivalen och mysa. ihhiih
längtar tills sport lovet!
då ska ja pch paula gå nåt så man kan bli DJ, najjs :)
man får vara dj på ug discon och de. heheh.
de va inga anmälda än men de är bara bra, då får man mest hjälp och lär sig mera! ;p

aja.. nu ska jag gå ner och ta lite fika för ja håll seriöst på hungra ihjäl!

puss gonatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0