shiit

http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=321023 
alltså, ponnyn är väldigt lik Mandat!
allting stämmer nästan föruton åldern och info?
när ja först såg bilden på www.hastnet.se trodde jag att jeanette hade lagt ut honom på annons!
blev typ orolig ;p
läskigt!

ja juste, idag gick ja på skolan, var en ganska lugn dag idag, slutade kl 15.00.
men jag paula och nadja gick på läxstödet som var till 16.00,
tränade till en redovisning som vi ska ha imorron, men paula far till umeå imorron så vi får göra den nån annan dag! :) de känns härligt!
sen då jag kom hem, åt mat. pappa hade gjort pizza så käkade de, sen for jag till hästarna.
hovslagenen var här idag och fixade deras små hovar :)
när jag kom dit var det redan mockat och fint, härligt! :'D
red honom, tränade lite galopp och formen.
han var duktig och heärlig idag, duktig ponni! ;)
nu sitter jag nere i köket med min bärbara dator och bloggar, syster har gjort bläbärspaj så jag har
nyss käkat det, gott! :)
nu ska jag dusha (stavning..?)
kommer att lägga in lite bilder senare ikv, känns som att det var ett tag, eller? ;p




You spin my head right round, right round
When you go down, when you go down down

<3


Kommentarer
Postat av: Hoppbloggen

Jag har uppdaterat med kommentar på din tidigare förfrågan på min blogg. Vänligen läs tidigare kommentarer.

2010-02-11 @ 20:50:51
URL: http://hoppbloggen.blogg.se/
Postat av: vanja <3

lät som en härlig dag ;d

2010-02-12 @ 16:51:16
URL: http://mylittlehorse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0