yeeh,

yeeh, idag har jag haft ovanligt många besökare. :) tummen upp! (Y)
hihii, roligt (:
nu får ni bara börja komentera och följa min blogg via bloglovin,

tycker fortfarande min blogg är otroligt ful och less på den. ;p
skulle vilja ha ny header med andra färger och bilder å de.
ska fixa mitt photoshop om ingen annan skulle vilja göra en? :p
heheheeh.

värt inlägg eller? njee

imorron funderar jag på att träna Mandat i endast skritt och ksk lite trav för att göra framdelsvändning, skänkelvikning och halter.
vi skulle behöva träna på de lite mer, nog för att ja gör allt de varje ggn jag rider honom,. men då gör ja typ de när ja rider fram..
och eftersom att ja mest gillar dressyr så äre de som ligger först, de va ganska länge sen ja hoppade nu tycker jag. måste ta ner han på ridklubben snart igen och träna dressyr. måste också löshoppa han, ;p
bara paula lr frida vill hjälpa mig me de :)
lill ponnyn,. älskar han så otroligt mke, har börja tänka på hur tomt allt komma bli utan han då han far tbx till hans riktiga ägare jeanette..
allting kommer bli helt annorlunda, inte ha nåt att göra på kvällarna, typ samhälle och datorn?

haha tänkte att de här skulle bli ett kort inlägg, men just nu är ja så pigg att jag kommer att få skrattanfall för ingenting!
katten ligger brevid mig och biter på en kabel som går till min dator, her bort henne men går dit igen. sen försöker hon äta tejp, lika tjurig och bara fortsätter.
hon är söt!
hon är snart 2 år och shiit, hon beter sig som en liten kattunge.
ehhehe, nu se ja inge nu ligger hon på min mage och har lagt tassen över mitt ansikte och håller tungan ute. lika söt som socker.

JUSTJA! jag är hungrig som ja vet inte vet, orkar inte gå ner heller. hehe ;p har säker gått upp från 38 kg till typ 45 xD
har äte;
GLASS
GODIS
DRICKA
POPCORN
& CHIPS
heheheheheh jag fläskar på som vanligt :)

urchh, kom ihåg då skolsköterskan va rätt att ja skulle bli smalast.se
gatt gå dit typ 1 ggn i veckan och väga mig för att komma så ja inte hade gått ner,
ingen rolig tid, gatt typ ÄTA :p
hehehe.. FLESK

vafään, godnatt ;p

denna lilla sötis :)
hihiih

godnatt igen. hihih


Kommentarer
Postat av: Hoppbloggen

Ruskigt finn bild!

2010-02-22 @ 18:00:41
URL: http://hoppbloggen.blogg.se/
Postat av: natalie

saknar oxå alla :)

gullig katt :3

2010-02-22 @ 21:39:23
URL: http://nitchie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0