16 mars

yeeh, igår började jag träna till polluxdressyren. kommer bara vara med på en lätt klass för att de är första ggn, och självklart ska jag starta med egen häst. Mandat! :)

på fredag är det ryttarsatsning och vi ska börja med dressyr innan vi börjar hoppa. så den här lektionen blir det bara dressyr, hoppas manne orkar hela passet! ;)

sen ska han stå där hela helgen.

på lördag ska Frida hjälpa att löshoppa honom, hoppas de gå bra för plutten! alltså mandat, ;p

sen på söndag äre polluxdressyren.
mitt mål är bara att komma runt lungt å fint. :)
kommer noggå bra tror jag, frida om hon VILLE, ska också få va me på han :)


---
har int nå mke mer å säga,

xoxo/sofia

Kommentarer
Postat av: Frida

hahah den var ju bäst (:

2010-03-17 @ 22:58:44
URL: http://fridaahagelberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0