21 mars

20 mars
igår for jag till stallet, mockade och gjorde i ordning alls, typ hö å de! sen tog jag in honom och red, vi tog fram ett hinder, inte högt!
men försökte komma bra på hindret så han inte behövde lägga in ett extra galoppsprång.
Min kusin Morgan fick skritta fram och trava på Mandat, han blev helt såld till han tror jag! haha.
han fick trav "hoppa" hindret också, sen när jag hade ridit klart ville Morgan skritta av Mandat så då fick han göra det också,

21 mars
idag for jag till stallet vid 12-halv ett kanske?
började mocka direkt,
ååh, orkar inte skriva. hahah,.
jag gjorde typ ingenting, kollade när några red och sen kom pappa så jag lastade in Manne och for hem.

nu har jag nyss varit ute och borstat av täckena som var fullt med häst hår så att mamma kan tvätta dom.
och markus & frank har "FIXAT" till franks epa.
haha ;p

xoxo/sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0