24 mars

heyyy, ikväll har jag varit hos hästarna, började me å mocka, sen tog jag in alla hästar, borstade upp Mandat och tog rykt stenen och dom är faktiskt väldigt bra!
funkar bra på hästar som har mycket vinterpäls som du snabbt vill ha bort till våren! finns att köpa på hööks (:


jaja, red manne ikv. hade vanliga dressyrläger nu när jag har gjort fler hål på stiglädren. tycker det är mycket härligare med hopp stigläder än dressyrläder. får mke bättre sits också med korta.
ridningen gick iaf bra, gjorde lite enkla galopp ombyten på honom. red honom på hackamore, han var lite lat idag, men tycker han var duktig iaf.
eftersom att Gandur nyss har blivit kasterad så fick han och maggan vara ute inatt så att det inte ska komma in bakterier där dom har skärt upp, sköönt för dom.
Mandat och Patricia fick stå i boxarna inatt, borstade Manne lite innan jag drog hem. Pappa kom in å kikade i stallet när han och brorsan kom å hämtade mig,
mamma och pappa säger att Manne är våran nya familjemedlem. och det har dom faktiskt helt rätt i! både mamma och pappa älskar hästen, som de låter på dom iaf. haha!
de gör faktiskt jag också, men nu är det bara två-tre månader kvar med honom innan han åker.. ;/

fick bli ett hästinlägg ikv,.
tänker lägga mig och se på andra avenyn nu och sen slagga.

xoxo/sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0