24 mars

23 mars
igår var jag med ida, följde henne hem efter skolan. när vi kom hem började vi med å städa lite i hennes stuga, sen gick vi in och fixade till hennes djur.
åt mat och sen drog vi ut me skoter, höl på flyga av nå ggr i guppen! haha!
sen när vi kom hem började vi direkt å göra munkar, Mums!
for hem vid 21.15 på kvällen och for hem till datorn, hahahah!

24 mars
idag har ja inte gjort nå mke, varit på skolan hela dagen,.
åkte med Moa hem och for och köpte en glass, gött!
kom just hem och satte mig vid datorn. har tagit hem lite läxa som ja känna tt jag måste träna på, tror jag har prov i matte imorron?
inte riktigt säker, men kanske. haha
skulle igentligen ha SO prov idag. har inte gjort de provet än som alla andra gjorde förra veckan nån ggn. har flyttat upp de 4 ggr nu, jaja nu ska jag inte tråka ut nå mera.


Vad ska man göra när man är less på allt & alla ?!

xoxo/sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0