28 mars

26 mars
direkt efter skolan for jag hem till Nadja, va där ett tag. sen for jag till stallet på ryttarsatsning och efter det for jag hem till nadja igen och sovde där. vi kollade på en skräckis. höll på dö från början av den. sen kom mell och ante utanför nadjas hus så ja gick ut å pratade me dom en stund (:
sen när ja kom in igen såå blev ja typ lung, när Nadja va rädd så var ja helt lung ;p
konstigt!
somnade ungefär vid kl alv 3 på natten kanske ? vet inte riktigt

27 mars
vaknade av att en hund väckte mig!!
jobbigt. klockan var kanske runt halv 11 på dagen .
kollade på film och sen städade vi efter vi klivit upp och de. de var disco men de sööög. var fan inge folk där. de SÖG!
tog bara två bilder från discot, kanske läggar in dom senare .
kom nyss hem iaf och sitter vid datan och nördar som vanligt! haha!

28 mars
bara för att han tvingade mig, känns de som.
titta in -------> HÄR

hahaha jaja. godnatt!

Kommentarer
Postat av: BORÅS RYTTAREN - SATSAR MOT ELITEN

händer i dag? :))

2010-03-28 @ 07:25:56
URL: http://borasryttaren.blogg.se/
Postat av: BORÅS RYTTAREN

sv: har varit i stallet hela dagen =)

2010-03-28 @ 19:08:32
URL: http://borasryttaren.blogg.se/
Postat av: borås ryttaren

sv: jag har ingen ponny jag har en häst =)

Men Elton är ett svenskt halvblod född 98

ganska grön o hoppningen men vi ska börja tävla 120 nu till våren =)

2010-03-28 @ 22:08:11
URL: http://borasryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0