29 mars

tjenatjena, har varit med malin ikv. hon for nyss hem.
skolan gick väldigt snabbt idag, hade int så mke lektioner å så. fast jo de va mpnga. men de känndes inte som de ;p
på engelskan och so:n kollade vi på film, på matten pratade ja me rektorn och mattelärarn om hur ja jobbar å de. kommer kanske få börja i den lätta mattegruppen! dom sa att ja skulle göra nå himla test för å se så skit. jag suuger på matte vill ja lova!
när de va slut så gick jag med ida och hennes kompis erika till folkan, idas skor är ju hur hala som helst så ja ska ju alltid va snäll å hjälpa hon i backarna men de blev för mke fart så ja skulle tvärstanna och då fastnade hennes väska i mitt huvud och blev typ med dragen eller nåt, haha! kul va de då iaf!
sen gick jag till Malin, for hem å åt mat med familjen sen for vi igen till hästarna. började som vanligt med å mocka och sen tog vi in dom å red ut . gick bra, manne var vääldigt pigg! men båda två skötte sig bra, imorron ska malin hämta mig på lunch rasten också ska vi fara till grangården å köpa en saltsten till Manne. ska ta me min mitt presentkort så ja kan köpa en ny grimma också, eller ska ja kolla om dom ha nå chaps som passar mig, men tror att dom är gaaanska så stora där. men de är då bra märke, mountain horse (:
dom är vääldigt billiga där. tror dom typ kostar 199 kr eller nåt..

nu har malin farit hem, vi brände nyss en skiva till henne som hon kan ha i bilen, ;p

jaja, ska sova nu. godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0