5 mars

hejj, idag har jag vare på skolan. gick väl bra. hade musik prov och ja vet inte ännu vad ja fick, förväntar mig inget MVG eller nåt, bara ja får G är jag nöjd! ;p
jaja, sen hade vi teknik sen slutade vi, chill. dagen gick väldigt fort. efter skolan gick jag och nadja hem till henne och jag blonderade hennes hår, mamma kom och hämtade mig för ja orkade inte åka bussen hem så jag hann inte se hur de blev, men Nadja sa att de blev fint! :)
efter de åkte jag direkt hem, åt mat och bror hade me sig frank hem, dom åkte in heller buss utan dom körde epa.
ba coolingar!
sen åt vi mat, tacos! mums!
for direkt till ridklubben på ryttarsatsningen, skulle inte ha me mig någon häst dig, vi gick igenom olika licenser och de. vad man gatt ha på tävling och de man inte fick ha. ända upp till elit nivå ;p
när de slutat stannade jag kvar och pratade lite med Emma,.
for hem och bytte om och åkte direkt till hästarna, mockade och tog in alla 4 sen borstade jag och red Mandat, tyck han va duktig idag, red dressyr. tränade på form och ställning, travade ganska mke idag, galopperade också men de va mest trav såklart ;p
han ha börja blivit så duktig nu! :)

idag på skolan;
jag; -fan va härligt med helg!
nadja; -fan va härligt me lov!
jag; -vaa ofta de är lov efter den här dagen?! ;o
nadja; - eeh, jaa! ;p

jajaj, ska sova nu. pusshej! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0