8 mars

vare me emma hela helgen, kulkul och buus ;)
jajaja, vi for till hästarna ikv.
Mandat fick vila men Emma red Patricia och jag red Maggan. saknar verkligen maggan, även fast ja träffar henne varje dag. men utan henne är de som ett stort TOMT hål .
btw, gick jättebra för både jag och emma. Patricia sparkade inge bakut utan dom skötte sig bra båda två.
red typ bara runt i skritt och trav eftersom att de va länge sen dom blev riden. hahahaha, maggan å patricia är som knoll&tott :D
sen tog vi in dom, borstade Gandur och Mandat sen gav vi dom hö och sa godnatt till dom.

alltså dom 4 hästarna är fan mitt allt, vet verkligen inte vad ja skulle göra utan dom! försvinn aldrig..

nu ska ja se film tro jag och sen gå å lägga mig! :)
godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0