ÅSELE

hejj, har inte kunna blogga för ja ha varit i åsele hos evelyn, hade iaf väldigt kul där! :)

i onsdags kom evelyn och vi for till min ponny Mandat, jag red. evelyn filmade så ja kanske lägger upp film på när ja rider honom. :)
sen for vi ner på vilhelmina och var på ug typ hela kvällen, sen när ug stängde så raggade vi med malin och hennes kompis i malins bil.
sen efter de gick vi in på statoil och väntade på att mamma skulle hämta oss.

i torsdags var det ug disco, och helt seriöst så sög de! va bara gamla låtar och inga var på dansgolvet.
fast lite kul hade man ju endå ;)
kl 00.00 på natten så drog vi iväg till åsele hem till evelyn, trött va man och alla typ skrek på hemvägen, haha drygt!
jaa. innan ug discot så vaknade vi och for till hästarna, vi red ut. evelyn red mandat och jag red patricia, de gick jättebra,. båda två var pigga och glada, Patricia gjorde två bockningar och Mandat började galoppera istället för att trava på, sen for vi hem igen.
dushade och fixade oss, sen for vi på discot som ja skrev om innan ;p

i fredags var vi mest ute på samhället och satt vid datorn hemma hos evelyn,hehe. har nött på nå säkla bil spel på facebook. har faktiskt komme ganska lånt upp på listan.. ;)
haha yess. sen va vi på ug på kvällen, skulle gå till åsliaa, vi gick över typ halva bron sen orkade vi int mera, laata! ;p

idag, har mest varit inne men vi har gått å köpt tuggummi på ica, också for ja ju hem idag från åsele. Markus och Frank kom och hämtade mig, de va as snällt för då behövde jag inte åka buss i 8 mil ;p
de tog faktiskt bara 20 minuter att åka 6 mil ;o hahaha, en epa kan gå väldigt fort! ;)
jaja, har skrivit klart nu. blev medlem på en hemsida som jag får väldigt många läsare från! de är jättekul! :)

jaja, ha de bra
xoxo/sofia

Kommentarer
Postat av: jenniferlarsson

hhej

riktigt fin blogg,

hur får du den så perfekt?

puss

<3

2010-03-13 @ 22:51:34
URL: http://jenniferlaarsson.blogg.se/
Postat av: S O F I A -satsar till 100!

Om Du tittade på melodifestivalen, var det rätt låt som vann?? :)



Läs om allt som har ridning och hästar att göra på min blogg, allt från tips, träning, utrustning och tävling! Att kolla skadar iaf inte ;)

http://sofiaelinab.blogg.se

2010-03-13 @ 23:15:01
URL: http://sofiaelinab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0