ryttarsatsning + ridning!

hejj, har inte hinnit blogga fören nu, ;p
red mandat igår iaf. gick jättebra. red bara i grimma och tyglar och barbacka, för att han skulle få känna sig "fri" han tyckte de va jättekul och var väääldigt pigg, roligt! :) örona fram och man kännde framåtbjudnigen hela tin, ville galoppera gaanska så mke, men travade mest, sen ett tag fick han gå lite hur han ville och ja satt bara på och drev honom då han ville sakta av.

TISDAG; idag var det ryttarsatsning på stallet, vi red inte lr nåt. vi blev bara indelade i grupper och fick veta vilken dag. tur att ja kom i grupp två så pappa kan skjusa ner mig på fredagar, annars jobbar han matt och jag tar mig inte ner då.. :p
de börjar nästa fredag med dressyr, sen börja vi me hoppningen :)
nu på fredag ska vi i grupp två ha teori! (Y)
kom nyss hem nu och har varit hos hästarna, de var mockat när jag kom och sen tog ja in dom.
gjorde i ordning mandat och sedan red jag, började med att rida fram i skritt, trav och galopp.
sen hede ja upp ett hinder och hoppade fram.
gick jättebra hela vägen och tränade mke på min sist, och hans bjudning mot hinder :)
duktiga ponny ;]

jaja! är as trött så ja ska sova nu, godnatt! :)


älskar bilden sjukt mke!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du e fin! mer bilder på dig ;)

2010-03-04 @ 09:29:26
Postat av: Hoppbloggen

Riktigt mysig bild!

2010-03-04 @ 21:45:50
URL: http://hoppbloggen.blogg.se/
Postat av: Lina

Nii ee sjukt söta båda två :) <3

2010-03-16 @ 19:17:29
URL: http://lillalinas.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0